Friday 1 April 2011

Noah And The Whale with QOS New anagram tote Bag

Noah And The Whale
Fred Abbott ,Tom Hobden, Charlie Fink From Noah And The Whale

Web : http://www.noahandthewhale.com/

*It's celebration, already released theirs 3rd album"Last Night on Earth" which  hit in UK chart 8!!I put on theirs video on below.
Lovely Smile Thank you!!It's good for introduce new item!


NMEでもかなり今回のアルバム特集されてた彼らのインストアイベントに行ってきました。
すでに3rdアルバムは発売されていてUKチャート8位を記録!好評です!

そんな彼らのライブ模様是非見てくださいね。
そして新作のアナグラムのトート紹介していただきました!

かわいい笑顔でアルバム同様に癒されますね!
Enjoy New song live
"L.I.F.E.G.O.E.S.O.N."

5 Years Time


2nd Album "Last Night on Earth" Now!!




Charlie Fink from Noah and The Whale
Charlie Fink at Shoreditch Hight Street

偶然このインストアーの3週間前くらいに偶然Shoreditch Hight Streetで歩いてるチャーリーさん
を友人のゆきなちゃんがみつけ突撃撮影!快くかわいい笑顔で撮らせていただきました。
しかも大好きな5 Years Timeのダンスの物まねしたら一緒にやってくれて感動でした。
そしてラフトレのインストアーに行くと約束させていただきました。

Anagram tote bag front details. Handle is real leather.
アナグラムのトートバックの正面です!!取っては本革です。



With Acrylic Logo Key chain
アクリルのロゴキーホルダー付き。




Inside pocket is convenience and strong double fabric.
中ポケットも使いやすく中布もしっかりしてるので丈夫です。


Queens Of Sounds Compilation Vol.1