Friday 14 October 2011

Carl Barât From The Libertines

Carl Barât From The Libertines

Carl Barat
carlbarat.co.uk/

*I had a great chance to see Carl The Libertines.
I had met him and Pete doherty together before 5 years ago at Pub by accident.
They were talking fun each other and Carl gave his bracelet for Pete.
I observed the star for a while... uhm, I didn't doubt then they will reunion The Libertines!
Finally They did at last year! So Many fan were so happy!
Hopefully they will release 2nd Album soon!

He wears Queens Of Sounds checker Cardigan! He looks so good!
He was so Sexy and friendly and nice person! I was so excited!
I wanna take another photo of him!! Amazing!

****************
ザ・リバティーンズのカールバラーさんと撮影させていただく機会がありました。
5年位前にリバティーンを休業されてたカールとピートと偶然にもパブでお見かけした事があって、
仲違いしてるとメディアでは言われていたので驚きながらも観察させていただきました。
すごい仲良そうに話してるし、カールがピートにブレスレットプレゼントしてる。
その時再結成されるんだろうと思っていました。
そして遂に去年幻だったギグが行われ沢山のファンの方喜んでいました。
是非2ndアルバム作ってまた再度ロックブームを巻き起こして欲しいです!

そしてカールが着ているのはQueens Of Soundsのチェッカーカーディガン!
超よく似合ってる!そしてカールかなりセクシーでフィレンドリーでビスいっぱいされる。
かなりテンション上がってしまいました。
また是非彼と撮影したいです!!



Queens Of Sounds Compilation Vol.1