Wednesday 16 February 2011

Sam from Two Door Cinema Club X QOS photo

Sam from Two Door Cinema Club X QOS photo
Samの写真下記で入手しました。ありがとうございます。

Two Door Cinema Club
Photo by
http://www.flickr.com/people/kenami/

Lovely Thanks!!

*Sam Halliday
*http://www.twodoorcinemaclub.com

Thanks you for these amazing shot!
They are getting and getting big in the world day by day!!
Everywhere Two Door Cinema Club song on!
I turned off my ipod at cafe or shop or Factory, Still same music at there!
"
What you know" again again. It's nice groove!
So, one day, I want to make them shoot up again.
I know lots of people are waiting TDCC X QOS photo!

I hoped they were enjoy in Japan now!

素敵ですね。しかし異常に大人気の彼らですねこの頃。ロンドンのどこに行ってもかかってる。今猫も杓子もTwo Door Cinema Clubですよ!
お店や工場でIpod はずしてもまたWhat you knowかかってる。すごい現象です。
私も1年半前に彼らのGigを知らずにレキシントンというべニューに行ったら演奏してて、思わずダシュで前に行ってしまい、その後Alexのとこにお写真お願いしに行ってしまいましたもん。そんな写真が彼の名前検索で一番にでてきてしまうのは私の怨念でしょうか?もっとちゃんと撮れる日くれば私も人安心なんですが、なかなか忙しい彼らなんでキツネさんの手前どうしても恐縮してお願いするのも気がひけては溜息です。
ですが、またいつか名誉挽回できる日祈ってます。


もう本当にTWO DOOR CINEMA CLUB再来日もうすぐですね。
私も駆けつけたいくらいです。
大好きなんですよ本当に。


I found Two Door Cinema Club X QOS Movie.
Thanks x



Two Door Cinema Club x Queens Of Sounds

I ♥ TDCC!! Yes!!

Queens Of Sounds Compilation Vol.1