Saturday 23 July 2011

HYPER JAPAN


HYPER JAPAN Kitty girl by <span class=
HYPER JAPAN Kitty girl, a photo by queensofsounds on Flickr.




Lolita fashion show member!

HYPER JAPAN Kitty girl
hand made kitty guitar!


Amazing make up


Mambonsai!
http://www.mambonsai.com/

*Hyper Japan
*
http://www.hyperjapan.co.uk/

*I went to Japanese big exhibition "Hyper Japan" at London Olympia.
So many peoples at there. Lots of people didn't get in who were waiting outside massive long queue. I found many lovely Lolita fashion girls and animation costume peoples which was so amazing!
A Hello Kitty Girl was so cute! Lot's of people loves Hello Kitty in there that had some item in fashion. Also, Food section were amazing good deal. I took some photo for here.
I really like Manbonsai ( last picture)is a Japanese art form using miniature trees grown in containers with some funny figure.
I really enjoy the big event, Definitely Japanese culture is Special and amazing!

*ハイパージャパンという日本の展示会に行ってきました!すごいたくさんの人が会場に多く、外にも入れない人が多くって長い長い列が出来てました。日本人気ですね!
会場ではロリータファションのショーがあったこともあり、ロリーターガールが沢山いて衝撃。でも可愛いくて写真も撮りまくりでした。アニメのコスチュームをする人も多くって見てて楽しかったです。
ご飯のブースもお手頃で美味しかったです。
中でも一番そそられたのがマン盆栽でした。先週まで個展やってたのに行けずだったのでここで見れて感動。じっくり見てきました。パラダイス山元さん是非ロンドンで餃子とマン盆栽のお店出してください。
すごい楽しいイベントでした!日本の文化って本当に独特で楽しい!

Queens Of Sounds Compilation Vol.1